Dijital Reklam Ne Kadar Etkili?



Reklamverenlerin dijital medya vaadini benimsemeleri biraz zaman aldı, ancak 2017'de bir dönüm noktasına ulaşıldı. Reklamverenler, dijital reklamlara geleneksel TV pazarlamasından daha fazla zaman ayırdıklarında. Dijital reklam harcaması, faizsiz KOSGEB kredisi2017 yılında dünya genelinde 209 milyar ABD doları, pazarda ise% 41 oranında artış gösterdi. Tahminler, aradaki farkın daha da artması bekleniyor.
TV'de görüldüğü gibi (daha önce) :
Televizyon reklam harcamaları kızaklara çarpmadı, ancak çok da büyümüş değil. Harcama neredeyse düz kaldı ya da biraz arttı.
Önümüzdeki iki yıl boyunca, kadınlara KOSGEB desteğidijital reklamcılığa yönelik harcamaların tüm reklam satışlarının yarısını oluşturması bekleniyor. .
Sosyal medya sitelerinde reklam harcamalarının 2018'de yüzde 26 oranında artması bekleniyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vahşi Batı nedir?

Dahili Modem nedir?

VGA Soketi Nedir?