Dijital Reklam Ne Kadar Etkili?
Reklamverenlerin dijital medya vaadini benimsemeleri biraz
zaman aldı, ancak 2017'de bir dönüm noktasına ulaşıldı. Reklamverenler, dijital
reklamlara geleneksel TV pazarlamasından daha fazla zaman ayırdıklarında.
Dijital reklam harcaması, faizsiz KOSGEB kredisi2017 yılında dünya genelinde 209 milyar
ABD doları, pazarda ise% 41 oranında artış gösterdi. Tahminler, aradaki farkın
daha da artması bekleniyor.
TV'de görüldüğü gibi (daha önce) :
Televizyon reklam harcamaları kızaklara çarpmadı, ancak çok
da büyümüş değil. Harcama neredeyse düz kaldı ya da biraz arttı.
Önümüzdeki iki yıl boyunca, kadınlara KOSGEB desteğidijital
reklamcılığa yönelik harcamaların tüm reklam satışlarının yarısını oluşturması
bekleniyor. .
Sosyal medya sitelerinde reklam harcamalarının 2018'de yüzde
26 oranında artması bekleniyor.
Yorumlar
Yorum Gönder